31 Aralık 2010 Cuma

Tatlım benim

Tatlım benim

Sen benim kalbim her şeyimsin
Hasretle bakan gözlerimin merceğisin
İçinde acı keder olmasın gülsün yüreğin
Neşen solmasın gül bebeğim meleğim

Yüzüme bir güneş gibi doğansın sen
Üzülsem de bana neşe verensin sen
Bana cennet bakan gül yüzlümsün sen
Sen benim en zor bilmecemsin sen

Gözlerin düğündür bakışın halay
O senin bakışların oluyor bir ay
Yüzünde nur teninde gül kokar
Beni yaşama bağlayan bir kalbin var

Geceleri yıldızlar iniyor gözlerime
Nerde sıkıldıysam gelir siler gözümü
İçime ferah verir siler kalbimi derdimi
Serinlenirim yavrumu yanımda görünce

En tatlı deminde ömrümün meleğisin
İnci gibi pırıl, pırıl pırıldayansın sen
Hayata kafa tutan bir efsane gibisin
Sen bana yaşam hevesini verensin

Seni öyle özlüyorum ki bir bilsen
Yokluğunda içime düşer bir ince sızı
Kulaklarımda yankılanıyor her an sesin
Sen yanımda iken bile seni özlüyorum ben

Yakup Başar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder