2 Ocak 2011 Pazar

Bu gece düşüme hoş geldin gülüm

Yıllanmış hasretim, her yadım sensin 
Yolunu beklerim, hoş geldin gülüm 
Hayal edip durdum, muradım sensin 
Bu gece düşüme hoş geldin gülüm 

Uçan kuştan bile, hep seni sordum 
Kafamı her zaman, bir sana yordum 
Bilemezsin inan, ne düşler kurdum 
Bu gece düşüme, hoş geldin gülüm 

Aramadığım köşe bucak kalmadı 
Gidişini inan aklım almadı 
Herşeyimi hayra, yordum olmadı 
Bu gece düşüme, hoş geldin gülüm 

Duruşun sitemkar, dargın bakarsın 
Yüreğime sanki, şimşek çakarsın 
Hasretinle beni, narda yakarsın 
Bu gece düşüme, hoş geldin gülüm 

Yeter artık acı, bağışla beni 
Yetme dimi hala yaktığım teni? 
Bırak biraz daha, seyredem seni, 
Bu gece düşüme, hoş geldin gülüm 

İnan gülüşünle, gönlü yakıyor 
Bedenin misk ile anber kokuyor 
Hasretinden gönül, ağıt dokuyor 
Bu gece düşüme, hoş geldin gülüm 

Demek unutmadın, geldin düşüme 
Azrâil düşmeden gece peşime 
Gel gir koynuma da orda üşüme 
Bu gece düşüme hoş geldin gülüm 


Durak YİĞİT 
GönüllerinŞairi 
2010...KOCAELİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder